Pro GOLFPLAN bude rok 2020 zcela vyjímečný!
V Praze 12.3.2020 09:00
Rok 2020 bude pro GOLFPLAN zcela výjimečný. Společnost přichází s novou omlazenou vizáží a především celou řadou technologických, procesních i produktových změn.
Jednou z hlavních změn je rozšíření managementu společnosti o další pozice CTO, CSO, COO a změna na pozici CEO. Pozici CEO doposud vykonávala Daniela Grundelová a k 2. březnu 2020 ji předala Petru Venclíkovi. GOLFPLAN tímto získává nový silný board management, jejímž hlavním úkolem je etablovat a stabilizovat společnost na nových trzích střední a západní Evropy pro následujících 36 měsíců.
Druhou z připravovaných novinek je přepracovaný a rozšířený produkt golfového pojištění, který nově umožní zákazníkům sjednání připojištění golfového vozíku a rozšíření produktu až na 27 možných kombinací a variant.
„Očekáváme, že změnu a rozšíření produktu naši zákazníci pozitivně přivítají a umožní jim širší výběr a nastavení svého pojištění dle skutečných aktuálních potřeb a to nejen na úrovni sjednání pojištění odpovědnosti, úrazu či podpojištění týkající se golfové hry, ale i na na úrovni pojištění jejich golfového vybavení (bagu s holemi) a golfového vozíku, který nově pojištění obsahuje již v základní variantě“ říká ředitelka prodeje Daniela Grundelová.
Mezi technologické novinky, které GOLFPLAN uvádí na trh jsou kompletně přepracované webové stránky, od kterých si společnost slibuje zrychlení procesu sjednání online golfového pojištění i rychlejší likvidaci pojistných událostí.
„V průběhu měsíce dubna spustíme nové webové stránky, od kterých očekáváme výrazné zrychlení procesu sjednání golfového pojištění již do 2 minut. V pilotním testování jsme dosahovali průměrného času online sjednání 1 minuty 23 sekund, což osobně vnímám jako výrazné zkrácení celého procesu sjednání našich produktů“ říká šéf technologií Ondřej Žáček.
GOLFPLAN chce do konce roku 2020 dosáhnout objemu 14.000 pojištěných zákazníků na tuzemském trhu, čím by jeho pojištění měl každý čtvrtý golfista v České republice.
„Tento podíl na trhu chceme získat především díky rozšíření našich prodejních kanálů o platební terminály. První prototypy s nativní mobilní aplikací již testujeme. Pevně věříme, že se nám terminály podaří nasadit ještě letos na vybrané golfové hřiště v Praze a okolí. Mezi další změny plánujeme posílit a navýšit náš online prodej a s tím souvisí i nová sekce spolupráce, kde jsme výrazně přepracovali odměny našich partnerů a rozšířili o nové druhy možné spolupráce. Nyní již mohou naše pojištění prodávat partneři co vlastní webové stránky jako jsou hřiště, e-shopy, blogeři, majitelé sociálních účtů skrze náš affiliate program, ale také partneři jako jsou golfová hřiště, cestovní agentury i kanceláře, pořadatelé golfových turnajů, golfové kluby nebo brokerské společnosti.“
uvádí generální ředitel GOLFPLANU Petr Venclík.